کتابخانه نیمه شب میا و مایا

اینجا هر کتابی بخوای معرفی میشه♡ کتابخانه نیمه شب•°

همچی راجب به کتابخانه نیمه شب*

1403/2/7 21:12
نویسنده : Mia_real
5 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من میا هستم و اینجا کتابخانه نیمه شب هستش*

خب بزارید شروع کنم که من چجوری تصمیم گرفتم این وبلاگ رو بزنم <اول اینکه من علاقه س*گی روی کتاب دارم و نویسنده هستم  و دوم اینکه منو دوستم مایا خیلی دوست داشتیم نظراتمون رو با بقیه به اشتراک بزاریم و چی بهتر از نی نی وبلاگ؟

البته ما از ایتا و روبیکا هم شروع کردیم و نظرات خوبی گرفتیم ولی بعدش ایتا دیگه پاسخگو نبودش و مارو پرت کرد بیرون و هنگ کرد🙃

متن های کتاب هارو و اطلاعات رو من مینویسم و مایا هم کمکم میکنه ^_^

اسمش هم که با تصمیم های فراوان و مشورت با گروهمون تونستیم بزاریم و احساس میکنم باید مایا و میا آخرش رو بردارم😅

نظراتتون رو بهمون بگید♡

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)