کتابخانه نیمه شب میا و مایا

اینجا هر کتابی بخوای معرفی میشه♡ کتابخانه نیمه شب•°

کتابی که شایستگی داشت..

1403/2/7 21:04
نویسنده : Mia_real
5 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من میا هستم و قراره براتون درمورد کتاب "خوب های بد و بد های خوب" رو توضیح بدم..

اول از همه چی باید به کسانی که دنبال خرید این کتاب هستن  بگم که  این کتاب کلا ۶ جلده . ولی توی سایت"ایران کتاب" یک سری جلد دیگه هم داره که یک جورایی نسخه باز شده ی همین کتاب هستش یعنی بجای اینکه همون کتاب رو با ۴۰۰ صفحه ارائه بدن میان اون ۴۰۰ صفحه رو نصف میکنن و به عنوان کتاب های جدا میفروشن...

به توصیه من هیچوقت اینجور کتابا رو نصفه نخرید چون هم پولتون رفته و هم مترجم هاش بد هستن، و اینکه بیشتر نسبت به یک کتاب گیج میشید و اتفاقا سان*سور های بسیاری در این کتاب های نصفه وجود داره پس لطفا اگه کتاب خوب میخواید کامل بگیریدش.

بریم سراغ اصل داستان کتاب --> (( داستان این کتاب درمورد دوتا دختر به اسم های آگاتا و سوفی هستش که بهترین دوست های همدیگه هستش اما متاسفانه اخلاق هاشون بهم نمیخوره یعنی یکیشون جادوگرها و اون یکی پرنسس ^^^ و اینکه آگاتا یه دختر درونگراست که کلا از زیبایی هم چیزی نمیدونه و کلا برعکس سوفی هستش!! 

من اگه بخوام داستان کل این کتاب رو بگم براتون اسپویل میشه پس به نظرم برید کامل بخریدش

منکه میگم خیلی داستان خوبی داره و واقعا هم شایسته دیده شدن هستش اما بدلیل یه کارگردان ....... فیلمی که از این کتاب ساخته شد نیومد بالا چونکه بازیگر هاش بشدت زشت و مسخره بودند 

و کل موضوع داستان رو عوض کرده بودن و بشدت سانس*ور داشت خود فیلم و انگلیسی صحبت کردنشون بشدت خنده دار بود😅

 از نظر من کتابش رو بخونید ولی سراغ فیلمش نرید که قلبتون میشکنه😒

واقعا دوست داشتم یه کمپین حمایت از این کتاب بزنم 😌😔

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)