کتابخانه نیمه شب میا و مایا

اینجا هر کتابی بخوای معرفی میشه♡ کتابخانه نیمه شب•°

معرفی خودم🎶

1403/2/7 19:25
نویسنده : Mia_real
4 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به کسایی که دارن این متن رو میخونن...

آشنایی با من کار سختی نیست و با توضیحات کوچیکی میتونید با من آشنایی خیلی زیادی پیدا کنید😁

خب باید بهتون بگم که من نویسنده هستم و داستان های زیادی توی برنامه های زیادی مثل "ایتا و روبیکا " و رسانه های اینترنتی منتشر کردم و استقبال زیادی ازشون شد.

یه زمانی هم توی آپارات درمورد کتابخانه های شهر های مختلف نظر میدادم و در توییتر توییت های زیادی راجب به گذشته ی نویسنده یا گذاشتم...

جدا از نویسندگی من علاقه شدیدی به طراحی مد و چهره دارم و حتی یه مدت کلاس نقاشی دیجیتال هم میرفتم ولی ولش کردم و چسبیدم به درسام🙂

ولی هنوز نقاشی های خودمو میکشم و به نظر خودم استعداد دارم ...

 بچه ها اسم *میا* در اصل نیک نیم من هستش و اسم واقعیم نیست و اصلا دوست ندارم لو بدم اسممو

و اینکه من ۱۳ سالمه و کلاس هفتم هستم 🩵

رنگ های مورد علاقه ی من آبی و صورتی و بنفش و مشکی هستش ولی در کل همه ی رنگا بهم آرامش میدن ...

و اینکه یه موضوع مهممممم من یه اوتاکو هستم و بشدت کراش های زیادی دارم و فن فیکشن های زیادی منتشر میکنم ....

خب به نظرم کافیه برای اولین وبلاگ🦋 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)